برنامه ریزی تحصیلی

Wiki Article

آیا لازم است دانش‌آموزان دهمی و یازدهمی هم برنامه داشته باشند یا برنامه‌ ریزی فقط مخصوص داوطلبان کنکور سراسری است؟ اگرچه سال کنکور اهمیت زیادی دارد و بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است؛ اما برای موفقیت در کنکور سراسری، داوطلبان باید برنامه‌ریزی را از سال‌های گذشته آموخته باشند و به اندازه کافی تمرین کرده باشند. اصول برنامه‌ ریزی برای دانش‌آموزان دهمی و یازدهمی با داوطلبان کنکور سراسری متفاوت است؛ طبیعتا برنامه دانش‌آموزان دهمی و یازدهمی سبک‌تر از داوطلبان کنکور سراسری است.

گام بعدی بازگشت کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

۶. تکنیک‌های یادگیری فعّال: در تکنیک‌های فعّال مانند خلاصه‌نویسی، تدریس مفاهیم به دیگران و حل سوالات تمرینی شرکت کنید.

روش‌های مرور کردن هم بسیار متنوع هستند؛ برای مثال شما می‌توانید برای مرور کردن از خلاصه‌هایتان استفاده کنید، کتاب یا جزوه را تورق سریع کنید و…

خانواده اصرار ب داشتن مشاور دارن و من با مشاورای معروفی نمیتونم مشاوره بگیرم(با تیم های دانشجو پزشکی میتونم مشاوره بگیرم ک راستش خیلی دوست ندارم )، و تصمیمم بر این بود ک هر چند وقت یک بار اگر مشکلی داشتم با خودتون تماس بگیرم . چون از نظر برنامه ریزی مشکلی ندارم

تلگرام ما اینستاگرام ما کلیه حقوق این سایت متعلق به بانک کتاب پایتخت است.

چطور برنامه هفتگی بنویسیم؟ برنامه هفتگی را حتما در قالب یک جدول مکتوب کنید و آن را بر اساس هدف و نقاط ضعف و قوتتان تنظیم کنید. برنامه شما باید حجمی_زمانی باشد؛ یعنی برای هر درس نام مبحث یا تعداد صفحات (حجم) و نیز زمان تقریبی مطالعه را معین کنید.

اگر سوالات کنکورهای چند سال اخیر را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که شرکت در کنکور با هر امتحان و آزمونی که تا به حال داده‌اید فرق دارد و برای موفقیت در این رقابت باید برنامه ریزی ویژه‌ای داشته باشید. در سال کنکور باید کارهای زیادی انجام دهید و در عین حال زمان محدودی در اختیار دارید، هرگاه رسیدن به هدفی مهم باشد، حجم کارهای پیش‌رو زیاد باشد و زمان محدود باشد معجزه‌ای به نام برنامه ریزی به همه چیز سروسامان می‌دهد.

استفاده از دی وی دی های کنکور: استفاده از بهترین دی وی دی های کنکور به شما در صرفه جویی زمان و هزینه زیادی که بابت شرکت در کلاس ها باید بپردازید، کمک می کند.

اگر مشکل خوردید این کارگاه گوش کنید و بعد ۱۵ دقیقه وقت تلفنی مشاوره از منشی بگیر برای سوالات تون

برنامه باید استاندارد و منطقی باشد و ویژگی‌های مانند سطح علمی، پایه درسی، وقت، پشتکار و.. دانش‌آموزان در آن لحاظ شده باشد.

باز هم تشکر. امیدوارم انعکاسش رو توی زندگیتون بیش از پیش ببینین.

هرشب قبل از خواب عملکرد آن روز را به دقت مورد بررسی قرار دهید و برای روز بعد برنامه ریزی کنید.

اما برنامه ریزی کنکور در یک روز برای اموزش از دو درس در دو پایه مختلف کار نکن

Report this wiki page